Nationale opschoondag.
Op zaterdag 23 maart organiseert de Jeugdcontactraad een zwerfvuilopruimactie in en rondom Buggenum in het kader van de Landelijke Opschoondag. Kinderen, jongeren, ouders en andere vrijwilligers zijn van harte welkom om deel te nemen aan deze opruimactie. Samen kunnen we Buggenum weer zwerfafvalvrij en nóg mooier maken! Doe dus allemaal mee!
Het programma is als volgt:

•  09:30 uur:        verzamelen op het Kerkplein;
  • 09:45-11:55:      ophalen van zwerfvuil onder begeleiding van vrijwilligers van de Jeugdcontactraad;
  • 11:55 uur:           terugkomst op het Kerkplein en inname van het opgehaalde zwerfvuil;
  • 12:30 uur:          einde opruimactie.

Een bolderkar of kruiwagen is een handig hulpmiddel om mee te nemen tijdens de opschoonactie.
De overige hulpmiddelen  (handschoenen, grijpers, afvalzakken, veiligheidshesjes) worden beschikbaar gesteld door de Jeugdcontactraad en gemeente Leudal.
Alvast bedankt voor de hulp.