Thema-avond: jongerentoneel Het Scherm Open
Op vrijdagavond 28 juni brengen de jongeren van toneelvereniging Het Scherm Open uit Heibloem de komedie `Oranje boven!!’ op de planken in gemeenschapshuis De Roffert. De groep, met 14 spelende leden tussen 12 en 18 jaar, heeft vanaf september wekelijks gerepeteerd om een vermakelijke show neer te zetten. De zaal is open vanaf 19:00 uur, en om 19:30 uur start de voorstelling. Deze opvoering is geschikt voorjong én oud! Kaartjes zijn te koop aan de kassa, en kosten slechts € 4,00 voor kinderen tot en met 16 jaar en € 6,00 voor volwassenen.

Verhaallijn:
‘Oranje boven’ is een komedie gevuld met de nodige drama en familiegeheimen. Het stuk speelt zich af in een hotel in Oostenrijk, waar de meest eigenaardige gezelschappen samenkomen. De huishoudster maakt er een zooitje van en wanneer er van alles mis dreigt te gaan, probeert de eigenaar het hotel op orde te houden. De grootste geheimen komen naar boven en er ontstaan ruzies, relaties en vriendschappen. De barman is de enige die alles weet… maar die is helaas niet heel spraakzaam. Het belooft een spannende avond te worden, met onvoorspelbare wendingen en vooral veel humor.

Thema-middagen of avonden:

• Doelgroep: vanaf groep 3 t/m 16 jaar
  • Locatie: wisselend
  • Datum: verspreid over het jaar
  • Tijd: afhankelijk van activiteit
  • Aantal/jaar: wisselend