Bridgeclub Neer.

Bent u toe aan een nieuwe uitdaging, een nieuwe hobby, misschien een nieuwe passie? In de Roffert in Buggenum start Bridgeclub Neer 27 september om 19.30uur een beginnerscursus die bestaat uit 12 lessen. Alle lessen vinden plaats op woensdagavond van 19.30-21.30uur.
Kosten: € 115  (incl. lesmateriaal)
De bridgeclub wil beginners laten ervaren dat bridge geen suf spelletje is. Over de hele wereld wordt gebridged door jong en oud. Je moet de hersenen goed gebruiken. Er kan worden gespeeld op alle  mogelijke plaatsen zoals blijkt uit deze foto tijdens de jaarlijkse tuinenbridge.
Docent Han de Haas begint elke les met een kort gedeelte theorie en daarna vooral veel praktijk. Na vier lessen kunnen de cursisten al zelf thuis oefenen.
Na de serie van 12 lessen kunt u  beslissen om in clubverband onder begeleiding door te gaan. Maar u kunt daarna het kaartspel ook gewoon thuis of online spelen. Mogelijkheden te over.

Aanmelden kan via:
tc@bcneer.nl / 06 29534401 ( Gerrit Derikx )
handehaas@gmail.com / 06 51107303 (Han de Haas)