Welzijn en Zorg

Werkgroep Natuur en Recreatie

Ondersteunen van het welzijn, de saamhorigheid, de leefbaarheid in Buggenum. De coördinator van de werkgroep Welzijn en Zorg is Thea Eggels.

Nieuws – Natuur en Recreatie

• Zonnebloem Buggenum: In 2023 organiseert de Rabobank voor de twaalfde keer de Rabo ClubSupport. Indien u lid bent van de bank mag u tussen 4 en 26 september uw stemmen uitbrengen op uw favoriete clubs. In voorgaande jaren stemden velen op onze vereniging waarvoor

• Activiteit Missiemuseum Adres: Veerweg 6 in Steyl.Datum: 24 mei. Begin en eindtijd: vertrek om 13.00 en ongeveer om 17:30 weer thuis. Bijdrage activiteit € 15,00. Bijdrage vervoer: € 2,00 wij halen je thuis op indien nodig. Rolstoeltoegankelijk/Rollator: Binnen wel maar in de tuin niet. Einde opgave datum: