Activiteit Missiemuseum

Adres: Veerweg 6 in Steyl.Datum: 24 mei.
Begin en eindtijd: vertrek om 13.00 en ongeveer om 17:30 weer thuis.
Bijdrage activiteit € 15,00.
Bijdrage vervoer: € 2,00 wij halen je thuis op indien nodig.
Rolstoeltoegankelijk/Rollator: Binnen wel maar in de tuin niet.
Einde opgave datum: 15 mei.
Betaling voldoen bij opgave: ja graag.
Bijzonderheden: De middag is inclusief entree, rondleiding koffie/thee met lekkers.

Eind mei komen we langs met de verkoop van de zonnebloemloten. Dit jaar kost een lot € 3,00 en zijn er mooie prijzen te winnen.
Contant geld hoeft niet meer, maar mag natuurlijk wel. Je kunt gemakkelijk betalen via QR-codes. De vrijwilliger kan hierbij assisteren.

Op 10 juni ben jij in de middag welkom bij een demonstratie van de duo-fiets en rolstoelfiets op Zorgboerderij Klooster Keyserbosch in Neer.
Het is de bedoeling dat men kennis kan maken met beide vervoermiddelen om ze in de toekomst te kunnen gebruiken.
Iedereen kan deze huren via de Zonnebloem. Vraag het aan een van de vrijwilligers. Breng je buurman/vriend/familie of kennis mee.

• In juli gaan we ijsje eten en/of terrassen in eigen dorp.
  • Zonnebloemdag in Horn in september.
  • Zonnebloem regio dag in september.
  • Najaar bezoeken.
  • Zie HIER ook de nieuwsbrief van Zonnebloem Buggenum.